Nöjhetsgaranti

Nöjdhetsgaranti utan en massa om och men

Bilder berättar storyn om speciella ögonblick i ditt liv och håller dina viktiga minnen levande. När du placerar en order hos ifolor för ett bestående foto vill vi att du ska bli 100 % nöjd. Om det blir något fel på den produkt du beställer gör vi en ny åt dig utan kostnad.

Se till att du får den perfekta produkten redan då du placerar din order

Vi erbjuder nöjdhetsgaranti för alla ifolors produkter. Om det finns ett design- eller tillverkningsfel i den produkt du har beställt, eller om den skadas under transporten, kommer du att få en ersättningsprodukt av samma kvalitet.

För att säkerställa att den produkt du beställer uppfyller alla dina krav, vänligen kom ihåg dessa punkter när du placerar din order:

  • Kolla upp att ditt foto har tillräcklig upplösning. Vår programvara meddelar dig om upplösningen är för låg. Om upplösningen är för låg, välj ett annat foto. 
  • Använd förhandsgranskningsfunktionen och kontrollera noggrant att beskärningen av dina foton är sådan som du vill ha den. 
  • Läs igenom all text du skriver noggrant för att undvika harmliga stavfel. 
  • När du placerar din order, se till att produkten och antalet du beställer är korrekt. 

Om det uppstår problem då du beställer finns vi här för att hjälpa dig.

Begränsningar

Att du är nöjd är vår högsta prioritet och därför erbjuder vi nöjdhetsgaranti för våra ifolor-produkter. Det finns dock vissa situationer där nöjdhetsgarantin inte gäller:

  • En dubbelorder som gjorts av misstag 
  • Du har beställt fel design eller storlek på produkten 
  • Du har beställt fel produkt och/eller den har fel egenskaper, t.ex. fotoboken du beställt blev med spiralbindning. 
  • Ett specialerbjudande, en rabattkod eller en kupong har redan använts.

Hur fungerar nöjdhetsgarantin?

Om du upptäcker ett design- eller tillverkningsfel i din produkt, eller skador som uppkommit under transport, vänligen meddela vår kundtjänst inom 14 dagar efter att du mottagit produkten. Enligt nöjdhetsgarantin får du en motsvarande produkt kostnadsfritt. Vi erbjuder inte återbetalning av produkter.

Så här funkar det:

  • Gå till sidan Kundtjänst 
  • Ta reda på varför produkten inte matchar den produkt du beställt 
  • Fyll i dina kontaktuppgifter 
  • Lägg till en bild på produkten 
  • Skicka formuläret, vi återkommer så snart som möjligt 

Vänligen behåll den beställda produkten tills ditt ärende har behandlats. I vissa fall måste produkten returneras för att felet ska kunna åtgärdas. Ifolor har rätt att vägra leverera ersättningsprodukter i händelse av en oegentlighet i nöjdhetsgarantin, och vi är inte skyldiga att ge en anledning till en sådan vägran.